Sunday, November 14, 2010

Aku yang giler!!

*KONDISI MENTALKU
ARGH!!nape nie..???rse penat...ditambah jiwa kacau..lapo..kain baju basuh x settle lg..bilik x kemas agi...ASTAGHFIRULLAHHALAZIMx999...!!!huhu...aku rse nk nangis..nk nangis..nk nangis....huhu..rse stress..tp x taw sebab dier...huhu....maybe hati aku yg bermasalah...lau hati aku boleh dikeluarkan,aku nk jer kuarkan n cuci dengan klorok...hati kotor,sbb tue x tenteram...huhu...ASTAGHFIRULLAHHALAZIM...

*BUAT TEMAN
baru nie,aku wat satu keputusan...kawan2 aku pelik ngan keputusan aku...slh sorg ckp aku nie jenis wat keputusan terburu2...ye..aku ngaku aku nie terburu2...tp aku taw,aku insan yg lemah(bukan lagu yer,real punyer)...insan yg mudah goyah imannya dengan bisikan syaitan dan nafsu  muda....aku taw kelemahan aku...sbb tue aku wat mcm tue....aku x de niat pon nk wat ape2 yg wat korg trse...skali kwn,tetap aku ingat..nk2 yg amat baik dengan aku...wish you all the best....bagi aku,kamu teman2 yg hebat n baik x kira dr segi sahsiah,akhlak dan agama...mungkin persahabatan kita untuk mengingatkan aku tentang apa yg aku sentiasa buat x taw...huhu...terima kasih...pesanan yg kamu bg,sentiasa  aku ingat n jadikan panduan...Sayang Kamu Teman2ku...X kira singkat tempoh persahabatan kita....

*MOOD; X sedap hati...&...Merindui teman2ku...huhu...Paling ingin pulang ke pangkuan keluarga, pengubat dukaku..huhu...

No comments:

Post a Comment