Wednesday, November 17, 2010

Kepulanganku...

Akhirnya...Selepas hampir 10 jam di dalam kereta,akhirnya aku smpai di rumah manis rumah...gembira...tp sedihnya,aku terjangkit demam ngan kak spupu ku yg naik kereta same..well,adik-bradikku menyambut baik kepulangan aku ygmerupakan speaker box utk umh nie..hahah...td time tgh mkn,mama ckp gelapnyer aku skrg!!!owh!!tp nie sejarah aku plg gelap..kadet polis dulu pon x sehitam nie...OTTOKKKEEE???!!x pe la,hitam itu elegan(nk sedapkan hati)..haha...stu lg,aku pon perasan...aku makin+makin+makin gemukkkk!!arghhhhh!!!OOTTTTOOOKKKEEEEEEEE!!x pe la,janji aku sihat(sedapkan hati aku lg)...haha....x pe la..tp skrg bie x sihat,mate panas,sakit2 badan...adoiyyyaaaiii....huhu...nnt aku pkkan care utk settlekan semua nie....ALLAH ade utkku....well,ape pun....


SELAMAT ARI RAYA AJI SEMUA!!(^_^)

1 comment:

  1. kim slm parents weh..

    ala,lepak2.aku pun gelap.nti ilang la tu..haha.

    bie,nk turunkan berat ker?meowww2

    ReplyDelete