Monday, October 11, 2010

Akhirnya Dia Menangis Kerana Aku...


Tidak ku sangka,diri ini akan dihargai sebegini rupa...Pada mulanya aku dipandang pelik oleh dia...Di beri pandangan seperti aku ini tidak pernah dikenalinya...Aku sedih...Hiba hatiku...Mengenangkan nasib diri...Aku dipukul dan dihina sebegitu rupa...Tetapi, setelah waktu berlalu,saat berganti saat...Minit berganti minit...Akhirnya...Dia menangis kerana aku...Sayu hatiku melihatnya menangis tersedu-sedan...Hiba dan tersentuh naluri wanitaku...Dia berkata..."Kakak,Darwish nak ikut kakak balik...Boleh..?"Dalam hatiku,"Yes!!Berjaya memenangi hati putera yang seorang ini!"...Tapi aku tetap sedikit kaget...Mana mungkin aku bawa pulang ke maktab budak seusia 3 tahun...Nak bagi makan apa...Suspen x..??Hehe...Tapi memang betul-betul dia menangis nak ikut aku balik...Terharu pula rasa...Jelas naluri keibuanku terpancar pada hari bersejarah 10/10/10...Hehe...

Kak B & Darwish

Izul@Adik Darwish

Darwish menangis nak ikut Kak B balik...huhu...


*p/s:Sebenarnya, x de la pon Drawish hina or ape2,tue hanya untuk menghangatkan crite aku jer..hehe...Papa n mama dier jangan marah yer...hehe...
Kakak Sayang Darwish!!=)...Gambar Darwish tidak diupload lagi yer...Sabor...Hehe...

No comments:

Post a Comment