Tuesday, October 5, 2010

Pemergianmu bakal dirindui...

Setiap yang hidup pasti akan mati...Setiap yang bernyawa pasti akan pergi jua mninggalkan kita...Malam td,dlm pukul 9 mlm, Allahyarhamah Thaqifah binti Malek telah pergi menghadap ILAHI kerana  Leukemia...Arwah adalah student pengkhususan bahasa melayu di maktab saya...Sejujurnya,saya x kenal sgt dgn arwah...Tapi sebagai satu komuniti yang terbesar di IPIS,kami berkongsi segalanya...Suka dan duka...Sebelum ini kami dikejutkan dengan pemergian arwah Humaira yg aku kira rapat denganku..Arwah pergi kerana  sakit Asmanya,berbeza dgn arwah Thaqifah...Yelah,aku ini jenis byk ckp dan sempoi...Arwah Humaira ku pggl Kecik dan dia memanggilku Besar...Sehingga kini  aku masih teringatkannya setiap kali aku ke kedai photostat kerana Acik itu kenal dan slalu tersilap pggl aku dgn gelaran Kecik...huhu...Thaqifah adalah student ke-2 dari batch PPISMP ambilan Julai 2009 yang pergi mninggalkan kami yang seramai lebih kurang 280 orang ini...Pemergianmu pasti dirasai rakan2 rapatmu...huhu...AL-FHATIHAH buat arwah THAQIFAH dan HUMAIRA...

No comments:

Post a Comment