Thursday, October 14, 2010

Padan Muka Aku....Huhu...

Nak dijadikan cerita...hari sepatutnya Madam Raja x masuk kelas, jd aku ngan cik X x rushingla...lgpon,aku memang da siap...tp alang2 duk tunggu kwn aku siap,aku solat dhuha jap..siap2,ktrg pon trnla...Malang mmg x berbau dan x dpt dimesej...haha...rupenya Cik Zihan ade tunggu kat tangga atas...Kene la sembur aku bersama ngan geng2 lmbt yang lain...First time aku dtg lmbt,da kne tangkap...memang x leh wat bnda x baik btol aku nie...haha...Siap kene tulis nme lg...Maybe nnt aku kne berdiri kat depan time prhimpunan minggu depan...Aku da siap pesan kat kwn2 aku supaya siapkan kamera msg2,nnt ambil gmbar aku yg feymes kat depan...haha...(dalam hati cuak nk mati)...Jadi kita tunggu dan lihat kesudahan cerita nie ek..Dapat malu or dapat surat...(~_~)

No comments:

Post a Comment